12 Aralık 2012 Çarşamba

Sen Once Yasindan Basindan, Sonra Isgal ettigin Makamdan UTAN!!!


TBMM'deki Plan Bütçe görüşmelerinin dün geceki ikinci oturumunda Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve CHP'li Aylin Nazlıaka arasında "bakışma" polemiği yaşandı.


CHP Ankara Milletvekili Nazlıaka'nın Genel Kurul'da kürsüden kendisine bakarak konuşmasından rahatsız olan Arınç, Nazlıaka'ya "Bana bakmadan konuşun" dedi. Bunun üzerine Nazlıaka "Rahatsız oluyorsanız size bakmadan konuşabilirim" diyerek Genel Kurul'a hitap etti.

Daha sonra söz alan Arınç durumu şu sözlerle açıkladı:
"Mahcup bir insanım. İkide bir zarif bir hanımın bana bakmasından sıkılabilirim. Bana bakabilir ama Genel Kurul'a hitap etmesi uygun olur"
"CİNSİYETÇİ AÇIKLAMA"

Nazlıaka ise Arınç'ın sözlerine şu yanıtı verdi:

"Sayın Arınç'ın şahsımla ilgili sözlerini üzüntü ile dinledim. Üzüntüm kendime ait değil. Bu ülkenin kadınlarına ait. Sayın Başbakan Yardımcısı son derece cinsiyetçi bir açıklama yapmıştır.

Kadın milletvekili diyerek başladı sözlerine, erkek vekil olsa başka mı olacaktı? Benim kendisine bakmamdan mahcup olduğunu ifade etmiştir. Bunca yıllık devlet adamlığına bu yorumu yakıştıramadım"

Hiç yorum yok: