21 Aralık 2012 Cuma

5.5 Yaşında Konuşamıyor,Emar İçin 2013 Ağustos Ayına Sırası, Iste AKP nin saglik anlayisi...


akp'nin ekonomi bakanlari, cakma raporlarla turk milletinin refah icinde yuzdugunu, saglikta dunya ulkelerinde  en iyi oldugumuz yalanlariyla kendilerini ve kendi yandaslarini kandirabilir ama gercekler bu resimdeki gibi acidir. 

Fırtınanın Yıktığı gecekondudan sağ çıktılar ama dramları can yakıyor.
Eyüp’te şiddetli fırtınanın dün sabah yıktığı gecekondudan kurtulan 5 buçuk yaşındaki Emel, annesi Pınar Ekitir ve dedesi Remzi Ekitir ile geceyi aynı mahalledeki akrabalarının evinde geçirdi.
O Çocuklar Buradan Nasıl Sağ Salim Çıktı,Hala İnanamıyorum,
Muhtar aracılığıyla Sosyal Hizmetler Vakfı’na baş vuran aile, kendilerine henüz bir dönüş yapılmadığını belirtti. Kar yağışının durmasıyla, Sakarya Mahallesi Çavdar Sokak’taki evlerine bakmaya gelen Remzi Ekitir,(58) “o çocuklarla buradan nasıl sağ salim çıktık, hala inanamıyorum” Asıl mesleği kunduracılık olan ve bir süredir işsiz dede Remzi Ekitir (58) şöyle konuştu.


Enkazdan nasıl çıktığımı hala anlamıyorum. Nasıl olduysa ben oradan çıktım. Ama torunum ile kızım enkazın altında kaldı. Sağ olsun komşularımızın yardımı ile torumun ve kızımı sağ-salim çıkardık. Öldürmeyen Allah öldürmüyor.
Devletin Kapısına Gidip Çaldık,Haber Bekliyoruz
Daha sonra karakol ve sosyal hizmetlere gittik. Dilekçelerimizi verdik. Geceyi ortanca kızım ve damadımın yanında geçirdik. Ancak elalemin evinde ne kadar kalacaksın. Şu anda bir gelirim yok. Çalışıyordum ama araya bayram girdi. İki-üç aydır çalışamıyorum. Artık gözlerim de eskisi gibi görmüyor”
Komşular Gelip Kurtardılar
“ Dün sabah kızımla uyurken evin tavanı üzerimize çöktü. Komşular gelip kurtardılar. Komşular gelmese kızımla birlikte enkaz altında ölmüştük. Burası benim babamın anneannesinden kalma bir ev. Küçücük bir yerde babamla birlikte kalıyorduk üçümüz. Ben eşimden eşimden ayrıldım. Mecburiyetten iki çocuğumla birlikte babamın yanına geldim. 10 yaşındaki büyük çocuğumu babasında.
Bu Ev Babaannemin Eviydi
Bu ev babamın anneannesinin eviydi. Alt katta biz, üst katta komşularımız oturuyordu.. Onlar da evin tapusunu üzelerine çıkarmışlar. Bankadan burayı ipotek gösterip kredi almışlar. Borcu ödeyemeyince ev icralık oldu. Şu an ev bankanın üzerine geçti. Bizi zaten buradan çıkartacaklardı. Öyle de böyle de çıkacaktık. Sonunda böyle oldu” dedi.
Kızım Konuşamıyor,Emar İçin 2013 Ağustos Ayına Sıra Verdiler
Kızım 5 yaşını bu yıl tamamlayacak. Gelecek yıl okula başlaması gerekiyor. Ancak okula alıp almayacaklarını bilemiyorum. Bir rehabilitasyon merkezide tedavi görmesi gerekiyor. Herşeyi anlıyor, ancak anlatamıyor. Yazın hastaneye götürdük. Beyin EMAR’ı için bir sene sonraya 2013 ağustos ayında boş yer olduğunu söylediler. ” şeklinde konuştu.
Anne konuşmasına şöyle devam etti. “Şu anda kız kardeşimin evine sığındık Bundan sonra ne olur, herhangi bir yardım gelir mi? Bilemiyorum. Şu anda karda kışta kıyamette üçümüz de ortadayız. Geceyi kızradeşimin evinde geçirdik. Gidecek herhangi bir yerimiz yok. Onların eşi ve çocuğuyla şu anda toplam 6 kişi kalıyoruz. Ama burada devamlı kalamayız. Yardım için dün muhtarlık aracılığı ile girişimimiz oldu. Sosyal Hizmetlere babam başvurdu. Yardım gelir mi bilemiyorum” dedi

Hiç yorum yok: