21 Aralık 2012 Cuma

Türkiye’nin altını oyup gülüştüler!


Irak’ın “Fırıldak” lakaplı Cumhurbaşkanı Talabani ile bebek katili Öcalan’ın Türkiye aleyhine çevirdikleri dolaplar, bir video bandıyla ortaya döküldü. Gazeteci Güneri Civaoğlu’nun anlattığı ve Apo’nun Suriye’de olduğu dönemde çekilen bantta Talabani ve Öcalan, başarıları (!) ile övünüp kahkahalar atıyor.


Türkiye’nin altını oyup birlikte kahkaha attılar

Irak Cumhurbaşkanı Talabani ile teröristbaşı Abdullah Öcalan’ın Türkiye aleyhindeki planları, bir kez daha ortaya döküldü


İmralı mahkumu teröristbaşı Abdullah Öcalan, “fırıldak” lakaplı Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabani ile yıllar önce henüz aşiret lideriyken yaptığı görüşmede, Türkiye aleyhine nasıl planlar yaptıkları açık bir şekilde görüldü. Görüşmenin ayrıntılarını Milliyet Yazarı Güneri Cıvaoğlu kaleme aldı. İşte Cıvaoğlu’nun 1 Kasım 1996 tarihli yazısından satır başları...
“Talabani, Erbil’e giren Barzani kuvvetlerinin önünden kaçmıştı.
Geride, bürosundaki evrakı, kişisel dosyalarını, özel kasasındakileri bırakmıştı.
Barzani’nin adamları o sırada buldukları bir video bandını bana göndermişlerdi.
İşte o banttan gözlemler ve deşifreler...

...
Video bantta, Talabani, Abdullah Öcalan’ın Suriye’deki kırsalda, yeri bilinmeyen bir evindedir. Tören kıtasını teftiş eder gibi Apo’nun evini koruyanların arasında birlikte yürürler.
Sonra Öcalan’ın gösterişli ama özentili salonuna geçerler.
Zaman zaman Talabani’nin anlattıklarına yüksek sesle gülmektedirler.
Neden mi?.. Çünkü Talabani, Türkiye ile dalga geçmekte ve şöyle demektedir:
“Buraya gelmeden önce Şam’da Türkiye Büyükelçiliği’nde idim. Büyükelçi ile konuştum. Bana sizinle ilişkim olmaması için gözdağı verdi.
(Gülüşmeler)
Sizin Şam’daki evinizin ve Bekaa Vadisi’ndeki kampın dışında nerede oturduğunuzu bilmiyor. Merak ediyor. Benden laf almaya çalıştı. Söylemedim tabii.
Yani Türkler anlaşılan burayı bilmiyorlar. (Gülüşmeler)
- Talabani: “ABD ve İngiltere benden PKK hakkında rapor istediler. Ben de ’gözüm üstüne’dedim.
Bir diplomat bana, senin Clinton’a gönderdiğin mektubun önemli olduğunu söyledi. Çünkü, konunun çözümünde inisiyatif onlara bırakılıyormuş.”
- Öcalan: “Almanlar da barışı destekliyor.”
- Talabani: “Kışın İngiltere bana geldi. Türkiye’ye karşı PKK’nın barışa hazır olduğunu söyleyebilecekleri delilleri olsun istiyorlar. Avrupa bu senaryoya önem veriyor. Bir barış planı hazırlıyor. Türkiye’nin tam üyeliği için Avrupa barış konusunda dayatacak.”
Talabani, Apo’ya “Yoldaş Apo’nun hizmetinde olmaktan gurur duyuyorum” diyor. Birlikte Ermeni asıllı Kürt sanatçısı Aram Tigran’ın hediyesi Ermeni konyağı içiyorlar.


Tezcan’ın tepkisi
CHP Aydın milletvekili Bülent Tezcan, Başbakan ile Dışişleri Bakanı’nın bu yazıyı dikkatle okumaları gerektiğini ifade etti. Tezcan şöyle konuştu: “Ortadoğu’yu bölüp parçalamak isteyenlerle hele de bunlar planlarının bir parçası olarak Türkiye’yi de bölüp parçalamayı kafalarına koymuşlarsa bunlarla aynı masaya oturarak, aynı pistte dans ederek Türkiye’nin bütünlüğü, istikrarı sağlanamaz. Hangi aktörleri nasıl yetiştirdikleri bu yazıdan da açıkça ortaya çıkıyor. Bu planlardan, projelerden Türkiye’ye gelecek hiçbir hayır yoktur.” 

Hiç yorum yok: