5 Aralık 2012 Çarşamba

Esofmana Sansur Pesmergeye Serbest!!! Iste akp Uygulamasi...


MEB'den eşofman sansürü!

 Pesmerge kiyafetine ses cikarmayan bakanlik, Eğitim Sen'in eşofmanla okula gitme kararını duyurduğu basın açıklamasına sansür uyguladi. 
Sozcu gazetesinin mansetten verdigi haberde, cocuklarimizi nelere alet ettiklerinin farkinda olmayan, karar alirken kanun cikartirken dusunme zahmetine katlanmayanlarin icraatlarinin iste sonucu...
 Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Eğitim Sen'in 5 Aralık eşofman eylemi nedeniyle eşofmanla basın toplantısına Eğitim Sen Genel Başkanı Ünsal Yıldız ve Merkez Basın Yayın Sekreteri Tuğrul Culfa'nın eşofmanlı fotoğrafını sansürledi.

Eğitim Sen'in eğitimde dinsel dimgelere karşı eşofmanla okula gitme kararını duyurduğu basın açıklaması, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından sansürlendi.

Eğitim Sen Genel Başkanı Ünsal Yıldız ve Merkez Basın Yayın Sekreteri Tuğrul Culfa'nın eşofmanlı fotoğrafı MEB sansürüne takıldı.

Daha önce 4+4+4'e karşı akademisyen görüşlerinin yayınlandığı sayfaları sansürleyen Milli Eğitim Bakanlığı, şimdi de eğitimde dinsel simgelerin kullanılmasına karşı yapılacak eylemin fotoğrafını sansürledi.

İşte Eğitim Sen'in sitesinde yayınlanan sansür fotoğrafı


Hiç yorum yok: