26 Kasım 2012 Pazartesi

"dershaneleri kapatacağız" ardindaki cemaat tepkisi

Hükümetin "dershaneleri kapatacağız" açıklamasından sonra özellikle cemaat- hükümet ekseninde sert atışmalar uzun süre devam etti. Hukumetle agababasi arasinda catisma var diye lanse edilen bu konunun aslinda sahiplerine milyarlarca dolarlik rant kapisi acacak bir uygulama oldugu gizlenmeye calisildi.

Hükümet bu konudaki kararlı tutumunu sürekli yinelerken cemaat de topyekün “dershaneler kapatılmasın” kampanyası yürüttü.
Iste bazi cemaatci denilen cia sempatizanlarindan inciler;

Nedim Hazar;  bencedershaneler den önce eğitim sistemine bir el atın. Düzeltirseniz zaten ihtiyaç kalmaz. Gözünüzü kapatınca kendinize gece yaparsınız.

Ahmet Böken; bencedershaneler toplumsal bir gerçekliktir.

Faruk Mercan;  Eğitim sistemimiz, hiçbir zaman anayasanın eşitlik ilkesine uygun olmadı, bence dershaneler bu adaletsiz eğitim sisteminin bir sonucuydu...

Gültekin Avcı; Eğitim ve öğretimde tekelciliğe mahkum olmadığımı, öğretme ve öğrenme sanatının bin bir yolu ve inceliği olduğu fikrini dershaneylekazandım

Menfaatleri disinda hicbir sozun arkasinda olmayan son 10 yilda yazar, prof, docent gibi unvanlari bakkaldan alir gibi alan bu vatan haini surusu televizyonlarda surekli gorunur, konusur ama bir tanesi Turk milleti bir butundur, Turk milleti Bagimsizdir, Devletin menfaatleri kisilerin de herseyinde ustundedir demez, diyemez.
Bir tanesi Egitim ve Ogretim bir butundur, parali olmaz diyemez...

Hiç yorum yok: