14 Ocak 2013 Pazartesi

PKK bayraklı resim çekinenler CHP'li olamaz, CHP'de de bulunamaz


Hüseyin Aygün'ün Paris'te öldürülen 3 PKK'lının taziyesine katılması, bazı CHP'li vekilleri rahatsız etti.


CHP neden bu pkk li  vatan hainini neden hala partiden kovmuyor, chp nin bu yuzden daha ne kadar yipranmasi gerekiyor. Sokakta ki chp li vatandas bundan rahatsiz, adlarinin vatan haini bir orgutle anilmasini istemiyorlar. Bu Hüseyin Aygün'ün kendisini kaçıran PKK'lılar için kullandığı 'iyi çocuklar' çıkışından sonra ikinci vakası oldu..
Olayın öğrenen CHP lideri Kılıçdaroğlu tepki gösterirken CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu ise konuyla ilgili ağır tweetler attı
Aygün, 'Ailelere başsağlığı diledik' mesajını atarken, CHP Kayseri Milletvekili Şevki Kulkuloğlu ise twitter üzerinden Aygün'e sert tepki gösterdi.

Kulkuloğlu, önce "PKK bayraklıterörist resimleri önünde poz verenleri kınıyorum o yol benim yolum değil o yola girenler benim yoldaşım olamaz" sonra "PKK'lı teröristlerin PKK bayraklı resimleri önünde resim çekinenler CHP'li olamaz, CHP'de de bulunamaz" diye tweet attı.

KILIÇDAROĞLU'NDAN AYGÜN'E UYARI

CHP Tunceli Milletvekili Hüseyin Aygün'ün PKK 'lı Sakine Cansız için taziyeye gitmesi CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu 'nu kızdırdı.

Kılıçdaroğlu, konuyla ilgili soru üzerine, parti yetkililerinden bilgi aldığını, ancak daha ne olduğunu tam öğrenemediğini ve Hüseyin Aygün ile görüşmediğini anımsatarak şöyle konuştu: "Siyasette herkesin sorumlu davranması lazım. Sorumluluk kavramı vardır. Boş bir kavram değil. Siyasi partilerde her üye, partinin koyduğu kural ve ilkelere özenle uyması lazım..."

Kılıçdaroğlu, bu sözlerinin Aygün'e uyarı olup olmadığı, disiplin mekanizmasını çalıştırıp çalıştırmayacağı sorulunca da "Bana bir soru sordunuz. Yanıt verdim. Sorumlu davranmak zorundadır. Ankara'ya gidelim olay nedir bilmiyorum. Ilke çerçevesinde hareket edeceğiz" yanıtını verdi.

Hiç yorum yok: