19 Temmuz 2014 Cumartesi

Ve yıl 1998- Mit'in gizli kürt operasyonu...



Mit'in gizli kürt operasyonu




Ve yıl 1998- Sozde 17 kürt lideri cıa'nın guam'a götürdüğü eğitim verdiği kürtlerden çıkar ve Mitçiler isimlerini bu operasyon sayesinde öğrenmiştir.Cıa isimlerini gizli tutsada Mitçiler gizli bir operasyonla almayı başarmıştır Cıa'nın eğittiği bu 2500 (TURK DUSMANI) kürt hem pkk terör örgütüne yardım etmek hemde saddamı devirmek için eğitim verdiği ortaya çıkmıştır.

Yıl 1996 cıa 2500 kürt'ü pasaportsuz ve kimliksiz olarak Türkiye sınırından geçirir.Batman-guam adası köprüsünde nakliye uçakları ile taşınan 2500 kürt özel eğitime alınır.
Ve yıl 1998 cıa Mit'e 2500 kürdün ismini vermez.Mit ile cıa arasında kriz yaşanır.Türk istihbaratı barzaniden tüm kürt aşiretleri ile ilgili toplantı ayarlamasını ister.Türk istihbaratı durumu iyice anlamaya çalışır.Ankaradan yola çıkan Mitçiler habur sınırından geçerek görüşm...eye giderler.Arabalarında ise bir koli çay bardağı vardır.Barzanin daveti üzerine gelen kürt aşiret liderleri Türk istihbaratcılar ile tanışırlar.Fakat bundan haberleri yoktur.Ardından garson kılığına giren mitçiler yanlarında getirdiği bardaklar ile çay servisi yapar.Çay içen kürt liderlerinin isimleri içtiği bardaklara etiketlenir.Yıkanmadan özel korumalı kolilere yerleştirilir.Mitçiler özel kolide saklanan bardaklarla birlikte haburdan giriş yaparak ve Türkiyeye gelir.O kolideki bardaklar kendi canlarından bile önemlidir.Yapılacak en ufak bir kazada bile tüm operasyon başarısız olur.Koliyi ankaraya getirirler ve kriminal daire başkanlığına götürürler.Bardaktaki parmak izleri alınır.17 kürt lideri cıa'nın guam'a götürdüğü eğitim aldığı kürtlerden çıkar ve Mitçiler isimlerini bu operasyon sayesinde öğrenmiştir.Cıa isimlerini gizli tutsada Mitçiler gizli bir operasyonla almayı başarmıştır.Cıa'nın eğittiği bu 2500 kürt hem pkk terör örgütüne yardım etmek hemde saddamı devirmek için eğitim verdiği ortaya çıkmıştır.





Hiç yorum yok: